blog

Schrijf je in voor mijn nieuwsbrief

Bij een blog is het vrij gebruikelijk dat er ook een nieuwsbrief bestaat. Een nieuwsbrief als manier om snel nieuwtjes te kunnen delen die een volledig artikel (nog) niet waard zijn. Of om gewoon iets te delen met de meest trouwe lezers van mijn blog. Vanaf nu heb ik er ook één.

1 maart 2023

Op één maart 2023 zal mijn eerste nieuwsbrief verstuurd worden. Ik heb hem net klaargezet en ben heel benieuwd wat jij ervan gaat vinden. Aanmelden voor mijn nieuwsbrief is heel eenvoudig. Wanneer je op de onderstaande afbeelding klikt, dan kom je op een pagina waar je je naam en emailadres achter kunt laten. Daarna krijg je een mail om je inschrijving te bevestigen en dan ben jij ingeschreven en ontvang je vanaf 1 maart mijn nieuwsbrieven.

Afbeelding van Stefan Schweihofer via Pixabay

Schrijf jij je in?

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.